Panduan, Rahsia, Tips Dan Cara Mulakan Bisnes Aiskrim

Tips Bisnes Aiskrim

Tips Bisnes Aiskrim. Di Malaysia yang bercuaca panas dan kering, memang sesuai untuk buat bisnes sejuk beku, contohnya seperti bisnes aiskrim. Dengan cuaca yang panas membaham, lazatnya bila dapat membasahi tengkak dengan aiskrim..

Di Malaysia, macam-macam jenis aiskrim ada.Pilih jer..huhu..

Adakah anda berminat berniaga aiskrim seperti yang diceritakan dalam website Bisnes Aiskrim. Di mana-mana kita pergi pasti terjumpa, misalnya di tepi-tepi jalan orang menjual aiskrim. Ramai dah mengakui bisnes aiskrim adalah perniagaan kecil-kecilan yang menguntungkan..

Tips Bisnes Aiskrim 


Tips bisnes aiskrim ini bukan dari pengalaman aku, tapi dari pengalaman OTAI yang bertahun-tahun dalam bidang pembuatan aiskrim dan sebagai usahawan dan juga sebagai pelatih.. 

Sudah melatih beribu-ribu ahli yang ingin menceburi bidang ini..

Segala rahsia, langkah, resepi, cara buatan aiskrim dan tip telah di tulis dalam "panduan bisnes aiskrim". Anda akan dapat pengajaran melalui kisah beliau sebelum berjaya melalui bisnes aiskrim..

Panduan ini sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak dalam perniagaan aiskrim. Ia juga sesuai untuk berniaga secara sambilan. Tak menganggu kerja hakiki anda..

Modul Rahsia Bisnes Aiskrim

  •  Bahagian Pendahuluan
  •     Bab 1: Jom Bisnes Aiskrim.
  •     Bab 2: Bagaimana Menjana RM5k Sebulan Dengan Bisnes Aiskrim    Secara Part-time?
  •     Bab 3: Apa Persiapan Memulakan Bisnes Aiskrim?
  •     Bab 4: Rahsia Pemprosesan Aiskrim
  •     Bab 4.1: Carta Alir Pemprosesan Aiskrim
  •     Bab 5: Info Asas Tentang Aiskrim

Antara bab-bab yang terkandung dalam bisnes aiskrim, anda jugak akan diberikan bonus seperti 5 jenis aiskrim yang paling menguntungkan. Rebut la peluang yang jarang-jarang orang tahu..

 
Usahawan Bisnes Aiskrim Yang Berjaya

Semoga apa yang anda pelajari dari panduan tersebut akan diguna pakai..

Dan..

Anda menjadi salah seorang usahawan yang berjaya dalam bisnes aiskrim ini yang semestinya banyak cabaran dan anda berjaya mengharunginya. Sila ke website melalui pautan yang diberikan untuk memiliki panduan tersebut..

 
0 Komentar untuk "Tips Bisnes Aiskrim"

Back To Top